.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دایی : در فینال جام حذفی منتظر استقلال هستیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی پرگل بابرتیم نفت محمودآباد گفت:گشودن دروازه تیم نفت محمودآباد در نیمه اول خیلی طولانی شد با وجود آنکه فشار زیادی به خط دفاعی این تیم آوردیم.
به گزارش aشمال نيوز ،علی دایی گفت:در نیمه دوم بازی به مراتب بهتری انجام دادیم و چهار گل زدیم و موقعیت های بسیاری را هدر دادیم.متاسفانه دوباره در دقایق پایانی گل خوردیم.البته این گل اتفاقی رقم خورد زیرا بازیکن ما روی زمین افتاده بود و بازیکن حریف توپ را از مازیار زارع قاپید و دروازه تیم ما را باز کرد.
علی دایی تاکید کرد:عدم تمرکز خط دفاع و بدشانسی از دلایل گل خوردن تیم ما در دقایق پایانی است.شما امروز علتی بیاورید که نشان دهد تیم ما روی ضعف خط دفاع گل خورد.
او یادآور شد:تیم نفت محمودآباد برابر پرسپولیس جوانمردانه بازی کرد و در لاک دفاعی فرو نرفت،من به کادر فنی این تیم تبریک می گویم.
علی دایی افزود:در شهرآورد دفاع راست تیم ما ایستاد و گل خوردیم.به هر حال در فوتبال از این اتفاقات زیاد رخ می دهد و باید از این اتفاقات درس بگیریم.
وی درخصوص شهرآورد 69نیز یادآور شد:با آنکه دوست ندارم درباره شهرآورد صحبت کنم ولی بازهم می گویم تیم ما در دیدار برابر استقلال برتر بود و نباید می باختیم.در نیمه دوم ما خیلی برتر از حریف بودیم و اجازه حمله به استقلال ندادیم.
دایی در ادامه افزود:شهرآورد تهران بازی برگشت هم دارد ،ضمنا امیدوارم که تیم استقلال در فینال جام حذفی روبروی تیم ما قرار بگیرد.
وی‌در پایان گفت:پیروزی تیم استقلال را به هوادارانش تبریک می گویم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.119 seconds.